نوشته شده توسط : poroje

ام پروژه های بیگ دیتا
با ما در ارتباط باشید :
سفارش سریع از تلگرام
سفارش سریع از واتساپ
سفارش سریع از ایتا

09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com


انجام پروژه های بیگ دیتا ، ارائه خدمات انجام بیگ دیتا با متلب و پایتون ، انجام پروژه کلان داده ، سفارش پروژه بیگ دیتا (Big Data) خود را به صدها متخصص حرفه ای  متلب پروژه بسپارید و با کیفیت عالی سفارش خود را تحویل بگیرید.

بیگ دیتا چیست ؟

بیگ دیتا یا کلان داده در واقع اصطلاحی است که برای حجم زیادی از داده‌ها استفاده می‌شود که خیلی سریع و پیچیده هستند و پردازش آنها با استفاده از روش‌ های سنتی، سخت و غیرممکن است. به‌طور کلی ما با علم داده، داده‌کاوی تحلیل داده‌ها و یادگیری ماشین روبه‌ رو هستیم. دسترسی و نگهداری حجم زیادی از اطلاعات و داده‌ها برای تحلیل‌ هایی بعدی کاری زمان‌بر و پرهزینه است. در اکثر سازمان‌ ها میزان داده‌ها خیلی بزرگ است یا با سرعت زیادی حرکت می‌کند و ظرفیت پردازش فعلی سازمان‌ ها را، رد کرده است. در کنار این مشکلات بیگ دیتا پتانسیل این را دارد که به شرکت‌ ها کمک کند تا عملیات‌های خود را، بهبود بخشیده و تصمیمات سریعتر و هوشمندانه‌ تری اتخاذ نمایند. در حال حاضر تمام کسب و کارهای بزرگ داخل و خارج از ایران با این مفهوم درگیر هستند.

ما چه نوع پروژه های بیگ دیتا را میتوانیم انجام بدهیم ؟
انجام پروژه دانشجویی یگ دیتا
انجام پروژه درسی یگ دیتا
انجام پروژه با نرم افزارهای یگ دیتا
انجام پروژه کلاسی یگ دیتا
انجام تمرین یگ دیتا

از آنجایی که  بیگ دیتا یکی از مهم ترین فیلدهای کاری رشته مهندسی کامپیوتر و انجام پروژه های داده کاوی می باشد گرایش باشد لذا تمایل به  بیگ دیتا با توجه به جذابیت آن در بین دانشجویان رواج فراوانی یافته است

 

سایر خدمات مشابه در متلب پروژه

انجام پروژه های مپ ردیوس

انجام پروژه های هادوب

انجام پروژه های داده کاوی

 

انجام پروژه بیگ دیتا با قیمت مناسب

بیگ دیتا، یک حالت یا وضعیت است. حالتی که شما حجم بسیاری زیادی از اطلاعات دارید. این داده‌ها تنوع بسیار زیادی دارند و با سرعت باورنکردنی رشد می‌کنند. علاوه بر این اطلاعات بزرگ و پیچیده شما معمولا از منابع بسیار جدید بدست می‌آیند. این ویژگی‌ها تنها مربوط به داده‌های بیگ دیتا نیست. بلکه به فناوری ذخیره سازی و پردازش این اطلاعات نیز اطلاق می‌شود. این فناوری شامل ابزارها و فرایندهایی است که می‌بایست داده‌های بی ساختار خیلی بزرگ را، فراخوانی نمایند. حجم داده‌ها در بررسی بیگ دیتا دارای اهمیت است زیرا داده‌های بیگ دیتا شامل انواع داده‌های اشتباه، پردازش نشده، صحیح ،پردازش شده خواهند بود. سرعت دریافت اطلاعات با توجه به همزمانی استفاده از اینترنت و ذخیره داده‌ها، بسیار بالا است. تنوع داده‌های بیگ دیتا بسیار بالاست، زیرا شامل بازه‌ی بزرگی از انواع داده مانند صدا، تصویر، متن، فیلم هستند.

بیگ دیتا با سه ویژگی اصلی شناخته می‌شود :

1 – حجم

2- سرعت

3- تنوع

 

به متخصص پروژه بیگ دیتا مراجعه کنید

در سالیان اخیر سایت های بسیار در حوزه بیگ دیتا در حال فعالیت هستند که اصلا فعالیت مناسبی ندارند ما به شما در متلب پروژه اطمینان خاطر میدهیم معتبرترین سایت بیگ دیتا را انتخاب کرده اید.

نحوه انجام سفارش پروژه در موسسه متلب پروژه

    ارسال پروژه از طریق فرم ثبت سفارش و یا از طریق تلگرام، واتس آپ یا شماره پشتیبانی.
    بررسی دقیق و کارشناسی پروژه بیگ دیتا توسط مجریان گروه متلب پروژه.
    اعلام هزینه و قیمت پروژه بیگ دیتا براساس میزان بودجه پرداختی کاربر.
    موافقت با کمترین هزینه اعلام شده توسط مجری و پرداخت نصف هزینه.
    شروع پروژه توسط مجریان گروه متلب پروژه با توجه به زمان تعیین شده توسط کاربر.
    ارسال نتایج انجام کار به صورت عکس خروجی پس از پایان کار.
    اطمینان کاربر از انجام درست کار و پرداخت مابقی هزینه.
    ارسال پروژه بیگ دیتا توسط متلب پروژه و تعیین زمان پشتیبانی 72 ساعته برای رفع اشکال.
    در صورت ذکر خواسته کاربر فیلم نیز از نحوه انجام کار ارسال خواهد شد.

 

09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com


نحوه سفارش پروژه بیگ دیتا به چه صورت می باشد ؟

برای ثبت سفارش انجام پروژه های بیگ دیتا خود میتوانید در تمام طول شبانه روز با کارشناسان متلب پروژه تماس بگیرید مشاوران ما پاسخ گوی آنلاین به سوالات کاربران می باشند همچنین میتوانید از طریق فرم ثبت سفارش اقدام به سفارش نمایید برای درخواست فوری پروژه هم از طریق تلگرام یا واتس آپ میتوانید توضیحات کامل پروژه موردنظر خود را برای ما ارسال کنید.

زمان پروژه بیگ دیتا به چه صورت است ؟

نحوه زمان دهی برای انجام پروژه های بیگ دیتا با توجه به وقت و زمانی که خوده کاربر تعیین میکند تنظیم شده و این موضوع به اطلاع مجری انجام کار خواهد رسید مجری موظف است که در زمان تعیین شده سفارش را آماده و ارسال نماید در برخی از سفارشات ارسالی ممکن است با توجه به پیچیدگی و سنگینی پروژه زمان بیشتری صرف شود که این موضوع به اطلاع مشتریان محترم خواهد رسید در صورت موافقت نسبت به ادامه فرآیند پروژه اقدام خواهد شد.

نحوه قیمت گذاری پروژه بیگ دیتا به چه صورت است ؟

پس از این سفارش انجام پروژه های بیگ دیتا را برای گروه متلب پروژه ارسال شد کارگروه های تخصصی مربوط به سفارش پروژه موردنظر شروع به بررسی دقیق و کارشناسی نموده و مجموعه قیمت های اعلام شده جمع آوری میشود از میان تمامی قیمت ها اعلام شده کمترین قیمت که توسط مجریان اعلام شده خدمت مشتری اعلام میشود یکی از تفاوت های اصلی متلب پروژه با سایر موسسات مشابه همکاری با 200 استاد حرفه ای می باشد.

اطمینان از کیفیت پروژه بیگ دیتا به چه صورت است ؟

با توجه به تجربه 7 ساله متلب پروژه در انجام پروژه های بیگ دیتا و بهره گیری از ممتاز ترین کارشناسان این حوزه توانسته ایم بالاترین کیفیت و رضایت مندی در انجام پروژه کسب نماییم متلب پروژه با آموزش کامل حین پروژه شما را تمامی سایت ها و موسسات مشابه بی نیار خواهد کرد قیمت مناسب به همراه کیفیت عالی همواره از اصلی ترین رسالت های کاری متلب پروژه بوده است.

هزینه انجام پروژه بیگ دیتا با توجه به زمان آن چقدر است؟ چگونه از تضمین قیمت پروژه در متلب پروژه مطمئن شویم؟

09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com


هزینه انجام پروژه بیگ دیتا با توجه به زمان و حجم پروژه متغیر است. با این وجود در متلب پروژه بهترین قیمت ممکن را با توجه به کیفیت انجام آن به شما ارائه می دهیم.
نحوه ثبت سفارش برای انجام پروژه بیگ دیتا در متلب پروژه چگونه است؟ آیا راه های ارتباطی دیگری نیز وجود دارد؟

برای ثبت سفارش در متلب پروژه می توانید مستقیما از طریق شماره تلفن های ثبت شده در سایت اقدام کرده و یا از طریق کانال تلگرام و واتساپ اقدام نمایید.

پروژه های بیگ دیتا BIG Data

 با داشتن ده ها مجری متخصص در حوزه انجام پروژه های بیگ دیتا آماده است تا پروژه های صنعتی شما عزیزان را با کیفیتی عالی انجام دهد.جهت سفارش پروژه بیگ دیتا با شماره تماس بگیرید و یا به آیدی تلگرامی پیام دهید.

09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
 

بیگ دیتا چیست ؟

داده‌های عظیم معمولاً به مجموعه‌ای از داده‌ها گفته می‌شود که اندازه آن‌ها فراتر از حدی است که با استفاده از نرم‌افزارهای معمول بتوان آن‌ها را در یک‌زمان معقول اخذ، دقیق سازی، مدیریت و پردازش نمود. مفهوم «اندازه» در داده‌های بزرگ به‌طور مستمر در حال تغییر است و به‌ مرور بزرگ‌تر می‌شود. داده‌های عظیم مجموعه‌ای از فن‌ها و تاکتیک‌هایی است که نیازمند شکل جدیدی از یکپارچگی هستند تا بتوانند ارزش‌های بزرگی را که در مجموعه‌های بزرگ، وسیع، پیچیده و متنوع داده پنهان‌شده‌اند، آشکار سازند.از آنجایی که بیگ دیتا فیلدی بسیار پرطرفدار و جذاب در بین دانشجویان می باشد همیار پروژه برآن است تا در این زمینه شما را یاری رساند

خدمات مشابه همیارپروژه:

انجام پروژه های مهندسی مواد

انجام پروژه های انتگرال گیری با متلب

انجام پروژه های مهندسی صنایع

انجام پروژه های عیب یابی با متلب

09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com


انجام پروژه های کمک آموزشی بیگ دیتا:

به دلیل اینکه اکثر پروژه های دریافتی سایت همیار پروژه، پروژه های کمک آموزشی هستند، ما سعی میکنیم پروژه ها را با قیمت مناسب و به همراه گزارش و آموزش به شما ارائه دهیم تا بتواند آن را یاد بگیرد و  ارائه دهد. حتی اگر شما درخواست فیلم آموزشی بدهد، برای او فیلمی آموزشی از نحوه اجرای پروژه های بیگ دیتا ارائه خواهیم داد.

انجام تحلیل داده پروژه پایانی بیگ دیتا :

انجام تحلیل داده پروژه پایانی با بیگ دیتا از جمله مهمترین وظایف شما در مقاطع تحصیلات تکمیلی می باشد. گروه همیارپروژه با داشتن متخصصین و اساتیدی مجرب در زمینه انجام تحلیل داده پروژه پایانی ، از ابتدای شروع کار، همراه شما عزیزان می باشد.

چرا پروژه های بیگ دیتا خود را به همیارپروژه بسپاریم ؟

گروه همیارپروژه با داشتن تجربه ای ۸ ساله در انجام پروژه های بیگ دیتا و داشتن متخصصینی از بهترین دانشگاه های کشور و انجام صدها پروژه کوچک و بزرگ صنعتی مطمئن ترین گزینه برای انجام پروژه بیگ دیتا شما عزیزان می باشد. یکبار ما را امتحان کنید!

09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
 

زمان و کیفیت انجام پروژه بیگ دیتا به چه صورت خواهد بود؟

انجام پروژه های بیگ دیتا در همیارپروژه طبق زمان درخواستی مشتری تنظیم میگردد، اما سعی می شود که در کمترین زمان ممکن تحویل داده شود. کیفیت در انجام پروژه های بیگ دیتا از اصلی ترین اهداف گروه همیار پروژه می باشد. بالاترین کیفیت در پروژه همواره هدف همیارپروژه بوده است.

مراحل انجام پروژه
 پروژه های دانشگاهی , کارشناسی ، کارشناسی ارشد و دکترا با پایتون
پیاده سازی  پروژه و مقاله در زمینه هوش مصنوعی , شبکه عصبی، یادگیری عمیق ، یادگیری تقویتی
 انجام انواع  پروژه های علم داده و  دیتا ساینس اعم از هوش مصنوعی ،متن کاوی ، پردازش تصویر، یادگیری ماشین، یادگیری عمیق و شبکه عصبی و داده کاوی. پیاده سازی مقاله و پایان نامه تا مقطع دکتری با پایتون.

09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com



آموزش از راه دور مباحث علم داده و داده کاوی به دانشجویان و علاقه مندان در تهران و سایر استان ها و خارج کشور توسط اساتید مجرب دانشگاهی(دیپ تیپ deeptip).
مشاوره ، اجرا و  انجام مقاله و پایان نامه های کارشناسی ، کارشناسی ارشد و دکتری در تمامی زمینه های داده کاوی با پایتون.

 انجام پروژه توسط افراد متخصص در تمامی زمینه های علم داده:

هوش مصنوعی artificial intelligence
سگمنتیشن و دسته بندی مشتریان با RFM
خوشه بندی Clustering و طبقه بندی داده ها با پایتون
دسته بندی Classification داده ها
تشخیص چهره و اشیا در تصویر و فیلم(ویدیو) با پایتون
 انجام انواع  پروژه های شبکه عصبی
شبکه عصبی بازگشتی RNN
شبکه عصبی کانولوشن یا پیچشی CNN
 انجام پروژه های شبکه عصبی LSTM و تحلیل سری های زمانی
 انجام پروژه های تنسورفلو و کراس
سایکیت لرن scikit-learn، پانداز Pandas، نامپای numpy
پیش پردازش و پاکسازی داده ها به صورت تخصصی
کاهش ابعاد توسط pca , ...
انتخاب ویژگی Feature Selection
رفع مشکل مقادیر گمشده missing value
درختان تصمیم گیری طبقه بندی و رگرسیونی
 بیگ دیتا یا کلان داده Big data
تحلیل داده data analysis
هوش تجاری business intelligence
نرم افزار تابلو tableau
نرم افزار پاور بی ای power bi
نرم افزار رپیدماینر Rapidminer



مشاوره ، اجرا و  انجام مقاله و پایان نامه های کارشناسی ، کارشناسی ارشد و دکتری در تمامی زمینه های داده کاوی با پایتون ( دیپ تیپ deeptip )
    
 

09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com


    آموزش انجام پایان نامه در تمامی رشته ها
    آموزش انجام پروژه‌های دانشجویی داده کاوی
    آموزش انجام پایان نامه کارشناسی ارشد داده کاوی
     آموزش پروپوزال نویسی
     آموزش نوشتن مقاله ISI از پایان نامه
     کمک در انتخاب موضوع پایان نامه
     انجام پروژه یادگیری ماشین
     پروژه در مورد داده کاوی
     انجام پروژه یادگیری عمیق
    انجام پروژه بیگ دیتا
     انجام پروژه شبکه عصبی
     انجام پروژه هوش مصنوعی
     انجام پروژه متن کاوی
    انجام تمرین داده کاوی

 
تعریف داده کاوی

داده کاوی یک فرآیند محاسباتی است که در واقع الگو یا الگوهایی را در مجموعه از داده های عظیم کشف میکند . در تمامی تعریف های مرتبط به داده کاوی کلمه کشف کردن را میتوان پیدا کرد . داده کاوی شاخه ای از علوم کامپیوتر است که در واقع ترکیبی از تکنیکهای آماری ، علوم اطلاعات ، یادگیری ماشینی و نظریه پایگاه داده است .

ویسی به زبان R - انجام تمام پروژه های داده کاوی و آماری با نرم افزار R -- تدریس خصوصی داده کاوی، ماشین لرنینگ و بیگ دیتا

داده کاوی، ماشین لرنینگ و بیگ دیتا
فارغ التحصیل از دانشگاه دولتی اصفهان
انجام پروژه تمامی پروژه ها R studio برای رشته های آمار، ژنتیک،مهندسی و ...
انجام تمامی تحقیقات و جستجوی مطالب و مقاله در حوزه داده کاوی و ماشین لرنینگ
انجام تمامی پروژه ها به زبان R
برنامه نویسی با R همراه با توضیح خط به خط کد و تفسیر نتایج
انجام پروژه آماری با R ،
انجام شبیه سازی با R ،
پروژه های داده کاوی و آماری با نرم افزار R
معتمدی
رشته تحصیلی: مهندسی پزشکی، لیسانس برق
مدرک تحصیلی: فوق لیسانس
دانشگاه محل تحصیل: کارشناسی اراک- ارشد دانشگاه اصفداده‌های با ساختار
مجموعه داده یا دیتاست در یادگیری ماشین چیست؟

یک مجموعه‌‌داده‌ جدولی (مبتنی بر جدول، Tabular dataset) شامل داده‌های منظم شده در سطرها و ستون‌ها می‌شود. هر ستون نماینده یک ویژگی (Feature) است. یک ویژگی همین‌طور به‌عنوان یک متغیر (Variable)، یک بُعد (Dimension) یا یک صفت (Attribute) شناخته می‌شود – البته همه این‌ها یک معنی می‌دهند.

هر ردیف در جدول یک مشاهده (Observation) از یک ویژگی/متغیر را نشان می‌دهد. ردیف‌ها گاهی نمونه (Case) یا مقدار (Value) نیز عنوان می‌شوند ولی در اینجا، ما از اصلاح ردیف (Row) استفاده می‌کنیم.
ساختار مجموعه‌‌داده جدولی در دیتاست یادگیری ماشین
ساختار مجموعه‌‌داده جدولی

در شکل بالا مثالی از مجموعه‌ داده جدولی را مشاهده می‌کنید. هر ستون به‌عنوان یک بردار (Vector) شناخته می‌شود. بردارها مقادیر X و y را ذخیره می‌کنند و چند بردار، باهم (ستون‌ها) ماتریس نامیده می‌شوند.

در حالت یادگیری با نظارت، مقادیر y از قبل در مجموعه‌داده وجود دارد و از آن برای شناسایی الگوها در ارتباط با متغیرهای مستقل (X) استفاده می‌شود. همان‌طور که در شکل زیر دیده می‌شود، مقادیر y معمولاً در ستون آخر قرار می‌گیرند.
مجموعه داده یادگیری با نظارت در دیتاست یادگیری ماشین
ساختار مجموعه داده یادگیری با نظارت
دانلود دیتاست رایگان

09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com


    تلگرام پرشین دیتا

در کانال تلگرام پرشین دیتا (persian data)، تعداد زیادی دیتاست رایگان جمع‌آوری شده است، آن ها را دانلود کنید تا با ساختار مجموعه‌‌داده‌های واقعی آشنا شوید.

    سایت کگل

صدها مجموعه‌داده متنوع با فرمت CSV در سایت kaggle موجود است. برای استفاده و دانلود مجموعه‌داده‌ها، حتماً باید در سایت ثبت‌نام کنید. البته مجموعه‌داده‌های kaggle رایگان بوده و برای ثبت‌نام نیازی به پرداخت هزینه نیست.

مجموعه‌داده به‌صورت یک فایل CSV بر روی کامپیوتر شما دانلود خواهد شد. پس می‌توانید با استفاده از اکسل فایل را باز کنید و الگوریتم های مورد نظر را بر روی مجموعه‌داده خود اجرا کنید.

دوره آموزشی: برای یادگیری کار با دیتاست‌ها در پروژه‌های واقعی یادگیری ماشین و ساخت مدل‌های مختلف، آموزش رایگان یادگیری ماشین را در کانال یوتیوب دیتاهاب ببینید.
بیگ دیتا یا کلان داده (Big Data) چیست؟

یکی از بزرگ‌ترین تفاوت‌ها میان یک یادگیرنده مبتدی و پیشرفته، ابعاد داده‌ای است که آن‌ها مدیریت کرده و روی آن کار می‌کنند. مبتدی‌ها معمولاً کار خود را با مجموعه‌‌داده‌های کوچک که مدیریت آن‌ها ساده و دانلود آن‌ها به‌سادگی و مستقیماً از طریق یک سیستم کامپیوتری به شکل فایل ساده CSV است، شروع می‌کنند. ولی یادگیرنده‌های پیشرفته، علاقه بیشتری برای کار با مجموعه‌‌داده‌های بزرگ و بیگ دیتا و کلان‌داده‌ها (Big Data) دارند. اینکه بدانیم بیگ دیتا چیست و چه ویژگی‌هایی دارد به ما کمک می کند تا تصویر دقیق‌تری از پروژه خود داشته و تصمیمات بهتری بگیریم.

09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com


بیگ دیتا یا کلان‌داده برای توصیف مجموعه‌داده‌ای به کار می‌رود که به علت ویژگی‌هایی مثل ارزش (Value)، تنوع (Variety)، حجم (Volume) و سرعت (Velocity)، روش‌های معمول پردازش از پس آن برنمی‌آیند و پردازش آن بدون استفاده از یک ماشین پیشرفته غیرممکن است.

برای کلان‌داده از نظر اندازه یا تعداد کل سطرها و ستون‌ها تعریف دقیقی وجود ندارد. در حال حاضر، مجموعه‌‌داده‌های در اندازه پتابایت (Petabyte) را به‌عنوان کلان‌داده می‌شناسیم، ولی مجموعه‌‌داده‌ها به‌سرعت بزرگ‌تر می‌شوند. سرعت ارائه راه‌های جدید برای جمع‌آوری و ذخیره بهینه داده‌ها با هزینه کم، نسبت به‌سرعت افزایش حجم داده، کمتر است. کلان‌داده‌ها همچنین، نویز (Noise) بیشتر و ساختار داده‌های (Data structure) پیچیده‌تری دارند. در نتیجه، بخش بزرگی از کار با کلان‌داده‌ها شامل پاک‌سازی (Scrubbing) است: پاک‌سازی مجموعه‌‌داده‌ قبل از ساختن مدل که در بخش‌های آینده توضیح داده می‌شود.
ویژگی های بیگ دیتا چیست
ویژگی های بیگ دیتا

دوره آموزشی: هنوز انجام پروژه یادگیری ماشین شروع نکردید، چون برنامه‌نویسی بلد نیستید؟ اصلا نگران نباشید. دوره آموزش پایتون ویژه هوش مصنوعی را در کانال یوتیوب دیتاهاب ببینید.
بصری سازی دیتا یا Data Visualization چیست؟

هرچه قدر هم که نتایج کار با داده و تحلیل‌ها، تأثیرگذار و مفید باشند، باز نیاز است تا به شکلی مؤثر نتایج به‌دست‌آمده را به تصمیم‌گیرنده‌های مرتبط، منتقل کنید. این همان جایی است که بصری‌سازی (Visualization) داده‌ها، به‌عنوان روشی مؤثر برای انتقال‌ یافته‌ها به یک مخاطب عمومی، مطرح می‌شود. پیام‌ها و اطلاعات موجود در گراف‌ها، نمودارهای پراکندگی، نمودار جعبه‌ای (Box plot) و نمایش اعداد در قالب شکل‌ها، یک راه سریع و ساده برای شرح داستان (مسئله) و خروجی‌ها است.

به‌عنوان یک نکته کلی، هرچقدر مخاطب شما نسبت به مسئله، آگاهی کمتری داشته باشد، بصری‌سازی مهم‌تر می‌شود. ولی اگر مخاطب نسبت به موضوع مطلع‌تر باشد، می‌توان جزئیات اضافه‌تر و اصطلاحات فنی را به‌عنوان نکات تکمیلی در کنار نمودارها و جداول استفاده کرد. برای بصری‌سازی نتایج می‌توان از ابزار Tableau یا کتابخانه پایتونی Seaborn استفاده کرد.
روش های بصری‌ سازی داده در یادگیری ماشین
انواع نمودارهای بصری سازی
نمودارهای پراکندگی (Scatterplot)

09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com


از روش های ساده بصری سازی داده نمودارهای پراکندگی (Scatterplot) هستند که انواع مختلفی دارد، از جمله نمودارهای دوبُعدی، سه‌بعدی و چهاربُعدی. در زیر با نمودار پراکندگی دوبعدی و ویژگی های آن آشنا می شوید.
نمودار پراکندگی دوبُعدی

یک نمودار پراکندگی دوبُعدی (2D scatterplot) شامل یک محور عمودی (محور y) و یک محور افقی (محور x) است. این نمودار یک فضای گرافیکی برای رسم مجموعه‌ای از نقاط (داده ها) ایجاد می‌کند. هر نقطه داده در نمودار پراکندگی، یک مشاهده از مجموعه‌داده را نمایش می‌دهد که مقادیر X روی محور x و مقادیر y روی محور y رسم شده‌اند.

شکل زیر مثالی از یک نمودار پراکندگی دوبعدی را نشان می‌دهد. X تعداد روزهای گذشته از زمان ثبت قیمت بیت‌کوین و y قیمت ثبت شده بیت‌کوین را نشان می‌دهد.
ساختار مجموعه داده برای رسم نمودار پراکندگی
ساختار مجموعه داده برای رسم نمودار پراکندگی

 
نمودار پراکندگی برای بصری سازی داده یادگیری ماشین
نمودار پراکندگی

. . . .

و در انتها…

داده ها از مهمترین اجزا یک پروژه یادگیری ماشین هستند و با استفاده از آن ها مدل ها ساخته می شوند. بنابراین لازم بود آن ها را شناخته و با ویژگی هایشان آشنا شویم. همچنین یکی از کارهای مهم در پروژه های یادگیری ماشین، نمایش داده ها و نتایج است که نمودارهای مختلفی معرفی شدند.

در بخش بعدی، درباره پیش پردازش داده ها صحبت می‌کنیم. پاک‌سازی، فرایندی است که طی آن مجموعه‌داده‌ را بهبود داده تا بتوان از آن استفاده کرد که روش‌های مختلف آن در بخش آینده بررسی می‌شوند.

09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com


دوره آموزشی: سایت ها داده های زیادی دارند که می توان با وب اسکرپینگ آن ها را استخراج کرده و دیتاست یادگیری ماشین خود را بسازید. دوره آموزش پروژه محور وب اسکرپینگ را در کانال یوتیوب دیتاهاب ببینید.
WhatsApp
L
ابزارهای نوین پردازش داده در یک نگاه – معرفی سایت OSS Insight

اغلب ابزارهای نوین پردازش داده، متن باز بوده و در گیت‌هاب حضور فعالی دارند. سایت…
بیشتر بخوانید »   
دی
- 1400 -
17 دی
مهندسی داده
تصویر از مخزن کدی برای ابزارهای متن باز مهندسی داده
مجتبی بنائی
۰ 421
مخزن کدی برای ابزارهای متن باز مهندسی داده

09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com


مخزنی در گیت هاب برای اشتراک ابزارهای مورد نیاز مهندسین داده در این مخزن فایل…
بیشتر بخوانید »   
16 دی
مهندسی داده
تصویر از آشنایی با دیتابیس تحلیلی آپاچی دروید
مجتبی بنائی
۰ 393
آشنایی با دیتابیس تحلیلی آپاچی دروید

یکی از دیتابیس‌هایی که اخیرا و به صورت روزانه با آن سروکار دارم و به…
بیشتر بخوانید »   
3 دی
ابزار و کتابخانه ها
تصویر از معرفی RAY : کتابخانه ای برای پردازش توزیع شده
مجتبی بنائی
۱ 669
معرفی RAY : کتابخانه ای برای پردازش توزیع شده

09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com


چندی پیش وقتی گزارش Oreilly راجع به دستمزدها و پرداختی های حوزه پردازش داده/هوش مصنوعی…
بیشتر بخوانید »   
مهر
- 1400 -
19 مهر
مهندسی داده
تصویر از معرفی دوره مهندسی داده IBM – کورسرا
مجتبی بنائی
۱ 985
معرفی دوره مهندسی داده IBM – کورسرا

در این نوشتار به معرفی دوره جامع مهندسی داده وب سایت کورسرا که با حمایت…
بیشتر بخوانید »   
19 مهر
مهندسی داده
تصویر از مهندسی داده چگونه کار میکند؟
مجتبی بنائی
۰ 416
مهندسی داده چگونه کار میکند؟

09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com


چندی پیش سایت یک مقاله با عنوان «مهندس داده کیست : توصیف نقش، وظایف،…

مهندسی داده
تصویر از بررسی مقایسه ای دیتابیس های تحلیلی

۱ 428
بررسی مقایسه ای دیتابیس های تحلیلی

در این گزارش به صورت عملی مقایسه ای سریعی انجام داده ام برای بررسی کارآیی…
بیشتر بخوانید »   
مرداد
- 1400 -
19 مرداد
مهندسی داده
تصویر از معرفی کتاب : مهندسی داده با پایتون
مجتبی بنائی
۰ 660
معرفی کتاب : مهندسی داده با پایتون

معرفی کتاب مهندسی داده با پایتون انتشارات پکت که در آن با محوریت آپاچی نایفای،…
بیشتر بخوانید »   
8بنائی
۱ 810
دست به کد : یک پروژه عملی طراحی خطوط پردازش داده

09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com


یک پروژه عملی برای پردازش داده‌های کانال‌های تلگرام/توئیت‌های فارسی با محوریت کافکا و استفاده از…
بیشتر بخوانید »   
7 مرداد
معرفی و اخبار عمومی
تصویر از ترکیب یادگیری ماشین و دیتابیس : MindsDB
مجتبی بنائی
۲ 809
ترکیب یادگیری ماشین و دیتابیس : MindsDB

اگر بتوانیم با یک دستور SQL‌ ساده، پیش‌بینی کنیم که یک کاربر خاص، به پیشنهاد…
بیشتر بخوانید »   
ه درس کلان داده (بیگ دیتا)

    مطالعه‌ درس داده و فراداده / دیتا و متادیتا (باید به خوبی درک کنید که دیتا چیست)

از دوستان عزیز متممی انتظار می‌رود پس از مطالعه این درس بتوانند

    بتوانند به صورت مختصر توضیح دهند که کلان داده یا بیگ دیتا چیست.
    مدل‌های 3V و 4V را در تعریف کلان داده توصیف کنند.
    بتوانند چند مثال از کاربردهای کلان داده را فهرست کنند.

فشار ذهنی هنگام مطالعه
نیاز به مشارکت شما
کسب و کار
زندگی
تعریف بیگ دیتا یا کلان داده چیست؟ بررسی کاربردهای Big Data

کلان داده یا بیگ دیتا (Big Data) را می‌توان یکی از اصطلاحات پُرتکرار در حرف‌ها و نوشته‌های مربوط به فناوری اطلاعات دانست.

اگر جستجوهای مربوط به کاربرد کلان داده را در گوگل بررسی کنید، می‌‌بینید که کاربرد کلان داده در پزشکی، اقتصاد، بانکداری و نیز حسابداری و حسابرسی، صرفاً  بخش کوچکی از سوال‌ها و دغدغه‌های علاقه‌مندان این حوزه را به خود اختصاص می‌دهد.

همه‌ی ما با شنیدن بیگ دیتا یا کلان داده تا حدی می‌توانیم معنای آن را حدس بزنیم: ظاهراً به زبان ساده می‌توان گفت موضوع بیگ دیتا، به حجم زیاد داده‌ها مربوط است؛ حجمی که هر روز نیز رو به افزایش است و هر یک از ما، در هر مقیاسی که فعال باشیم، جلوه‌هایی از آن را مشاهده و تجربه کرده‌ایم.

اما اجازه بدهید برای آشنایی با یک تعریف دقیق‌تر، به سراغ موسسه گارتنر برویم و تعریف گارتنر را از بیگ دیتا بخوانیم (+):

تعریف کلان داده (گارتنر)

بیگ دیتا (Big Data) به معنای دارایی‌های اطلاعاتی [یک مجموعه یا سازمان] است که:

09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com


    حجم بالا دارند
    با سرعت زیاد تولید می‌شوند و / یا تنوع گسترده دارند

و نیازمند شیوه‌های پردازش نوآورانه با هزینه‌ی مناسب هستند تا بتوان از آن‌ برای اتوماسیون فرایندها، تصمیم گیری و بهبود شهود و بینش  [در سازمان] بهره گرفت.

مدل ۳V بیگ دیتا (Big 3V Model)

در اغلب تعریف های کلان داده، سه اصطلاح حجم (Volume) و سرعت (Velocity) و تنوع (Variety) را می‌بینید. در حدی که گاهی برای تعریف بیگ دیتا از اصطلاح ۳V استفاده می‌کنند.

به عنوان مثال، شرکت PWC هم که از بزرگان مشاوره مدیریت در جهان است، بیگ دیتا را با همین ۳V تعریف می‌کند (+).

اکثر مقالات کتابِ راهنمای کاربردهای بیگ دیتا هم همین تعریف ۳V را مبنای بحث خود قرار داده‌اند (+).

فرانسیس باتل نیز در کتاب مدیریت ارتباط با مشتری خود، هنگامی که به بحث CRM تحلیلی می‌رسد، به سراغ همین الگوی ۳V می‌رود.

شرکت ارنست اند یانگ هم در راهنمای خود برای آشنایی با کلان داده، همین تعریف را مورد اشاره قرار داده و البته برای این‌که حرف تازه‌‌ای هم زده باشد، یک V چهارم هم به آن افزوده است (V چهارم، حرف اول Veracity است و به اهمیت دقیق بودن و قابل‌اتکا بودن داده‌ها اشاره دارد).

قاعدتاً با این توضیحات، باید قانع شده باشید که الگوی ۳V (یا ۴V) مدل رایج و شناخته‌شده‌ای برای تعریف بیگ دیتا است و اکنون می‌توانیم به سراغ تعریف دقیق‌تر این هر یک از این مولفه‌ها برویم.

تعریف کلان داده - در تعریف بیگ دیتا سه مولفه وجود دارد: سرعت - حجم و تنوع

کاربردهای کلان داده چیست؟

وقتی از بیگ دیتا صحبت می‌کنیم، بیشتر از یک وضعیت حرف می‌زنیم؛ وضعیتی که در آن حجم زیادی از داده‌ها، با سرعت زیاد و تنوع گسترده تولید می‌شوند.

اما این‌که از چنین وضعیتی چگونه می‌توان استفاده کرد، نیازمند دانش‌های دیگری است. دانشمندان علوم داده‌ها (Data Scientists)، متخصصان هوش مصنوعی (Artificial Intelligence) و فعالان داده کاوی (Data-mining) از جمله کسانی هستند که می‌توانند کاربردهای Big Data را در حوزه‌های مختلف بیابند و توسعه دهند.

09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com


بنابراین با وجودی که اصطلاح کاربردهای کلان داده (‌Big Data Applications) در فارسی و انگلیسی رایج است و ما هم آن را به‌کار می‌بریم، همواره به‌خاطر داشته باشید که منظور، کاربردهای تحلیل کلان داده‌هاست؛ وگرنه حجم و تنوع داده‌ها، به خودی خود کاربردی ندارد و اگر تحلیل و پردازش مناسب روی‌ داده های حجیم انجام نشود، این داده‌ها از منظر مدیریت منابع، با سایر منابع هرز سازمانی تفاوتی نخواهند داشت.

قاعدتاً پرداختن به جزئیات این کاربردها، بحثی تخصصی بوده و فراتر از حوزه‌ی تعریف شده برای درس سواد دیجیتال است. اما شاید نکات زیر بتواند سرنخی برای جستجوهای بیشتر و مطالعات کامل‌تر شما باشد:

کاربرد Big Data چیست؟ بررسی چند نمونه ساده

از جمله کاربردهای بیگ دیتا در زندگی روزمره می‌توان به سرویس های مسیریابی مانند Waze و بخش Navigation در Google Maps اشاره کرد. حجم قابل توجهی از داده‌های مربوط به وسایل نقلیه‌ی در حال حرکت (در واقع: موبایل‌های در حال حرکت) به صورت پیوسته و در لحظه، پردازش می‌شوند و مسیرهای مناسب بر اساس مقصد تعیین شده و ترجیحات کاربران به آن‌ها پیشنهاد می‌شود.

در بحث مدیریت ارتباط با مشتری هم، CRM تحلیلی یکی از حوزه‌هایی است که کاربرد کلان داده در آن کاملاً مشخص است و مرور درس CRM تحلیلی می‌تواند در این زمینه کمی به شما دید بدهد.

09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com


اگر با بخش بندی بازار و بررسی رفتار مشتریان هم آشنا باشید، بی‌تردید می‌توانید تصور کنید که تحلیل بیگ دیتا چقدر می‌تواند مفید باشد و در این زمینه به کمک تصمیم‌گیران بیاید.

اگر با بحث شخصی سازی (Personalization) هم آشنا باشید، می‌توانید حدس بزنید که تحلیل داده‌ها در حجم بالا، چگونه می‌تواند به برنامه ریزی برای شخصی سازی خدمات کمک کند.

البته شخصی سازی خدمات، حتی بدون تحلیل کلان داده هم امکان‌پذیر است. اما وقتی گزینه‌های پیش روی شما زیاد و منابع‌تان محدود باشد، طبیعی است که شخصی سازی بر اساس تحلیل بیگ دیتا می‌تواند اثربخش‌ترین گزینه‌ها را (در مقایسه با هزینه‌ی هر گزینه) برای شما تخمین زده و برآورد کند.

سیستم های توصیه گر (Recommendation Engines) هم از جمله کاربردهای کلان داده ها در کسب و کارهای دیجیتال هستند و استفاده از Big Data در این زمینه، نتایج محسوس و ملموسی به همراه داشته است.

یکی از حوزه‌هایی که همواره در بحث بیگ دیتا مورد توجه بوده، حوزه پزشکی است. علل مختلفی را برای این مسئله می‌توان ذکر کرد:

09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com


    اطلاعات عددی گسترده و متنوعی که می‌توان از بیماران به دست آورد (در مقایسه با حوزه‌‌های کیفی)
    میل انسان‌ها به همکاری در حوزه‌ی سلامت (با این فرض که می‌تواند برایشان دستاوردهای مفید داشته باشد)
    اپلیکیشن‌ها و ابزارهای متعددی که امروزه در حوزه‌ی سلامت استفاده می‌شوند و داده‌های فراوانی که تولید می‌کنند (فقط کافی است به سنسور شتاب‌سنج موبایل خود فکر کنید که در بخش زیادی از روز، حرکت‌های شما را ثبت می‌کند)

اما در بررسی کاربرد بیگ دیتا در پزشکی، مهم است که حوزه‌های مختلف را از یکدیگر تفکیک کنیم. مثلاً شاخه‌ی پیش بینی از جمله حوزه‌هایی است که امید نسبتاً بیشتری به‌ آن وجود دارد و پیشرفت‌های جالب‌توجهی هم داشته است (شاید پروژه‌ی Google Flu را بشناسید که هدف آن، پیش‌بینی آمار و روند شیوع آنفولانزا در نقاط مختلف، بر اساس میزان جستجوی کاربران بود).

شاخه‌ی عارضه‌یابی و Diagnose، دومین حوزه‌ای است که رشد محسوسی داشته است و امکان پردازش حجم زیاد تصاویری که از بیماران ثبت می‌شود، این امید را ایجاد کرده که بتوان در آینده فرصت‌های ارزشمندی برای عارضه‌یابی خلق کرد.

حوزه‌ی درمان و تصمیم گیری‌های مربوط به آن، دشوارترین شاخه است و هنوز، باید زمان زیادی منتظر بمانیم تا دستاوردهای محسوس آن را مشاهده و تجربه کنیم.

اگر علاقه‌مند به مطالعه‌ی بیشتر در زمینه کاربرد کلان داده در پزشکی و به‌طور کلی حوزه‌ی سلامت هستید، دو مقاله‌ی زیر می‌توانند نقطه‌ی شروع مناسبی باشند:

09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com


Big Data Revolution in Healthcare (PDF)

Big Data Analytics in Healthcare (PDF)

فایل اول توسط مک کنزی تهیه شده و کمی عمومی‌تر است. فایل دوم، بیشتر از نظر منابعی که معرفی کرده مفید است. اغلب رفرنس‌های معرفی شده، مطالب مفید و آموزنده و ساده‌ای دارند. البته طبیعی است هر دو فایل با در نظر گرفتن مخاطب مبتدی معرفی کرده‌ایم و اگر قصد داشته باشید به شکل تخصصی در این حوزه مطالعه کنید، باید به سراغ ژورنال‌های تخصصی‌ بروید.

سئو هم حوزه‌ی دیگری است که به صورت گسترده از تحلیل Big Data استفاده کرده و نتایج آن را نیز همه‌ی ما تجربه کرده‌ایم.

در تاریخچه سئو اشاره کردیم که عبور از دوران تکیه‌ی صِرف بر تحلیل کلمات کلیدی و رسیدن به الگوریتم های تحلیل رفتاری، باعث شده که روش‌های سنتی سئوی کلاه سیاه دیگر به سادگی اثربخش نباشند. بخش مهمی از این دستاورد را باید به توانایی تحلیل رفتار کاربران در مقیاس گسترده نسبت داد.

این روزها اگر هم سایت‌ها بتوانند با تکنیک‌های سیاه، جایی در رتبه‌های برتر نتایج جستجو به دست بیاورند، موتورهای جستجو (خصوصاً گوگل) به سرعت پس از فرستادن بازدیدکنندگان به این صفحات و بررسی رفتار آن‌ها، نامناسب بودن و کیفیت پایین این صفحات را تشخیص داده و نتایج خود را اصلاح می‌کنند.

محدودیت در دسترسی کامل به درس‌های سواد دیجیتال

دوست عزیز. دسترسی کامل مجموعه درس‌های سواد دیجیتال برای اعضای ویژه‌ی متمم در نظر گرفته شده است.د

 البته با عضویت ویژه، به مجموعه درس‌های بسیار بیشتری به شرح زیر دسترسی پیدا می‌کنید:

 فهرست درس‌های متمم

البته اگر به تسلط بر تکنولوژی و سواد دیجیتال علاقه دارید، احتمالاً مطالعه‌ی مباحث زیر برایتان در اولویت خواهد بود:

09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com


  آموزش CRM | اتوماسیون بازاریابی

  استراتژی محتوا | آموزش بازاریابی محتوا | دیجیتال مارکتینگ

  آموزش سئو | ایمیل مارکتینگ | شبکه های اجتماعی

  شبکه های اجتماعی | تولید محتوا

  دوره MBA (پیگیری منظم مجموعه درس‌ها)

ثبت نام | اطلاعات بیشتر

اگر با فضای متمم آشنا نیستید و دوست دارید درباره‌ی متمم بیشتر بدانید، می‌توانید نظرات دوستان متممی را درباره‌ی متمم بخوانید و ببینید متمم برایتان مناسب است یا نه. این افراد کسانی هستند که برای مدت طولانی با متمم همراه بوده و آن را به خوبی می‌شناسند:

نظرات و تجربه‌ی اعضای متمم

طبیعتاً کاربرد کلان داده در حوزه‌های مختلف، بسیار فراتر از چند مورد محدودی است که در اینجا اشاره شد و در هر مورد، حتی کتابهای اختصاصی هم تألیف و منتشر شده است.

اما به طور کلی، باید به خاطر داشته باشید که Big Data هنوز بسیار جوان است و راهی بسیار طولانی در پیش است تا کاربردهای آن را به شکل تجاری و گسترده، در همه‌ی زندگی خود ببینیم و تجربه کنیم.
بعد از خواندن این درس چه کار کنم؟

  می‌توانید معرفی کتاب همه دروغ می گویند را هم بخوانید. این کتاب، می‌تواند برای کسانی که هیچ نوع آشنایی با بیگ دیتا و کاربردهای کلان داده ندارند مفید باشد.

  گوگل یک بار سعی کرد با استفاده از بیگ دیتا شیوع بیماری آنفولانزا را ارزیابی کند که در این کار شکست خورد. مطالعهٔ داستان این پروژه که به GFT مشهور است می‌تواند برایتان آموزنده باشد: پروژهٔ گوگل برای پیش‌بینی پاندمی‌ها
      شما تاکنون در این بحث مشارکت نداشته‌اید. 

     برخی از دوستان متممی که به این درس علاقه مندند:    سروایور ، سید حمید رضا صحفی ، حسین محمدعلی ، میم جیم ، بهنام خداشناس

09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com


ترتیبی که متمم برای خواندن مطالب سری سواد دیجیتال به شما پیشنهاد می‌کند:

        سواد دیجیتال | سواد فناورانه برای زندگی دیجیتالی بهتر
        شکاف دیجیتالی چیست؟
        پنج سطح آشنایی با فرصت‌ها و ابزارهای دیجیتال
        معنی آفلاین، آنلاین، فیزیکی، دیجیتال و مجازی چیست؟
        تعریف وب | تعریف شبکه | تفاوت اینترنت و اینترانت
        موزه تاریخ کامپیوتر | نگاهی به تاریخچه کامپیوتر
        معنی ایموجی، استیکر، اسمایلی و اموتیکون
        انتخاب رمز عبور | اهمیت استفاده از پسوردهای قوی، سخت، متنوع و امن
        اینترنت اشیا چیست؟ کاربردهای اینترنت اشیا در کجاست؟
        واقعیت مجازی چیست؟ واقعیت افزوده چیست؟ کاربرد آنها در کجاست؟
        QR Code چیست؟ روش ساخت QR Code (بارکد دو بعدی)
        فراداده یا متادیتا چیست؟ | تفاوت داده با اطلاعات
        پایگاه داده یا دیتابیس چیست؟ تعریف و کاربرد پایگاه داده
        آدرس IP چیست و از آی پی چه استفاده‌ای می‌شود؟
        HTML چیست و چه کاربردی دارد؟ تاریخچه HTML
        URL چیست؟ چگونه URL بسازیم و از آن استفاده کنیم؟
        کوکی چیست؟ چرا و چگونه کوکی را غیر فعال و پاک کنیم؟
        وب دو (Web 2.0) چیست؟ آشنایی با ابزارهای وب دو
        فناوری اطلاعات چیست؟ | کاربردهای فناوری اطلاعات در مدیریت
        دراپ باکس (Dropbox)- ابزاری برای ذخیره سازی ابری اطلاعات
        انتقال فایل از گوشی به کامپیوتر و بالعکس
        فضای ابری چیست؟ ذخیره سازی ابری اطلاعات چه کاربردی دارد؟
        حافظه کش چیست؟ کش کردن به چه معناست؟ (Cache)
        نکاتی در مورد دسته بندی فایلها و فولدرها در کامپیوتر و موبایل
        تحول دیجیتال یا دیجیتالی شدن چیست؟ تعریف دگردیسی دیجیتال
        تعریف اقتصاد دیجیتال چیست (+ مقاله و مثال)
        دیجیتال بیزینس | انواع کسب و کارها بر اساس سهم تکنولوژی دیجیتال در آنها
        موتورهای پیشنهادکننده و سیستم های توصیه گر
        تعریف ویکی چیست؟ ویکی پدیا و سایر ویکی ها چه می‌کنند؟
        الکسا چیست؟ آیا رتبه الکسا همیشه مهم است؟
        پایان الکسا و دغدغهٔ افزایش و کاهش رتبه | جایگزین و مشابه الکسا چیست؟
        کلیک کلیک کلیک کلیک
        علم داده چیست | کاربردهای رشته دیتا ساینس
        بازار کار علم داده | چند مثال از کاربرد علم داده به زبان ساده
        کلان داده یا بیگ دیتا چیست؟ (+کاربردهای Big Data)
        کتاب همه دروغ می گویند | کتابی ضعیف اما خواندنی درباره بیگ دیتا
        راهنمای تمرینهای درس سواد دیجیتال
        انسانها و نکته ای در کاربرد هوش مصنوعی
        معرفی مرکز مطالعات اقتصاد دیجیتال دانشگاه MIT
        اندرو مک افی – محقق در زمینه نقش فناوری اطلاعات در کسب و کارها
        جورج وسترمن (نویسنده کتاب تحول دیجیتال)
        دان تاپسکات – نویسنده و متفکر حوزه تکنولوژی و اقتصاد دیجیتال
        کتاب تحول دیجیتال (رهبری دیجیتال) جورج وسترمن
        کتاب ناخدایی دیجیتال | کتابی ایرانی درباره‌ی تحول دیجیتال
        مدل Open Source یا متن باز چیست؟ نرم افزارهای متن باز چگونه رشد کردند؟
        الگوریتم چیست؟ (به همراه چند مثال ساده از کاربرد الگوریتم ها)
        رمزنگاری چیست؟ تاریخچه و انواع رمزنگاری | الگوریتمهای رمزنگاری متقارن و نامتقارن
        معنی باگ در نرم افزار چیست؟ (مروری بر تاریخچه لغت باگ)
        نسخه بتا چیست؟ تفاوت نسخه بتا و اصلی در کجاست؟
        تعریف وبلاگ چیست؟ بررسی تفاوت سایت و وبلاگ
        کتاب انقلاب پلتفرم – بررسی ظهور پلتفرم ها در فضای کسب و کار
        مدل قطب و اقمار (هاب و اسپوک) چیست؟
        تعریف پلتفرم چیست؟ کسب و کارهای پلتفرمی چگونه کار می‌کنند؟
        پلاگین چیست و چه کاربردی دارد؟
        RSS چیست | چگونه از RSS استفاده کنیم؟
        تفاوت میان شخصی سازی و سفارشی سازی
        درباره‌ی ارزش و اعتبار ویکی پدیا | لری سنگر و یرون لنیر
        SaaS چیست؟
        RFID چیست؟ تکنولوژی RFID چه کاربردهایی دارد؟
        معرفی پادکست TechStuff | همه چیز درباره‌ی تکنولوژی و حاشیه‌هایش
        هاستینگ چیست؟ سرویس هاست یا میزبانی وب به چه معناست؟
        DIY Citizenship | چرا خودت انجامش نمی‌دهی؟
        مسئولیت‌پذیری پلتفرم‌ها | آیا صاحبان پلتفرم‌ها باید پاسخ‌گو باشند؟
        حباب دات کام | ترکیدن حباب شرکتهای اینترنتی و تجارت الکترونیکی
        کم عمق ها | اینترنت با مغز ما چه می کند؟
        تعریف دولت الکترونیک چیست؟ دولت الکترونیک در ایران چه وضعی دارد؟
        گزارشهای مدیریتی | وضعیت اقتصاد دیجیتال و کسب و کارهای اینترنتی در جهان
انجام پروژه های بیگ دیتا BIG Data

موسسه همیارپروژه با داشتن ده ها مجری متخصص در حوزه انجام پروژه های بیگ دیتا آماده است تا پروژه های صنعتی شما عزیزان را با کیفیتی عالی انجام دهد.جهت سفارش پروژه بیگ دیتا با شماره ۰۹۱۲۹۵۴۰۱۲۲ تماس بگیرید و یا به آیدی تلگرامی @fnalk پیام دهید.
بیگ دیتا چیست ؟

داده‌های عظیم معمولاً به مجموعه‌ای از داده‌ها گفته می‌شود که اندازه آن‌ها فراتر از حدی است که با استفاده از نرم‌افزارهای معمول بتوان آن‌ها را در یک‌زمان معقول اخذ، دقیق سازی، مدیریت و پردازش نمود. مفهوم «اندازه» در داده‌های بزرگ به‌طور مستمر در حال تغییر است و به‌ مرور بزرگ‌تر می‌شود. داده‌های عظیم مجموعه‌ای از فن‌ها و تاکتیک‌هایی است که نیازمند شکل جدیدی از یکپارچگی هستند تا بتوانند ارزش‌های بزرگی را که در مجموعه‌های بزرگ، وسیع، پیچیده و متنوع داده پنهان‌شده‌اند، آشکار سازند.از آنجایی که بیگ دیتا فیلدی بسیار پرطرفدار و جذاب در بین دانشجویان می باشد همیار پروژه برآن است تا در این زمینه شما را یاری رساند
خدمات مشابه همیارپروژه:

انجام پروژه های مهندسی مواد

انجام پروژه های انتگرال گیری با متلب

انجام پروژه های مهندسی صنایع

انجام پروژه های عیب یابی با متلب
انجام پروژه های کمک آموزشی بیگ دیتا:

09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com


به دلیل اینکه اکثر پروژه های دریافتی سایت همیار پروژه، پروژه های کمک آموزشی هستند، ما سعی میکنیم پروژه ها را با قیمت مناسب و به همراه گزارش و آموزش به شما ارائه دهیم تا بتواند آن را یاد بگیرد و  ارائه دهد. حتی اگر شما درخواست فیلم آموزشی بدهد، برای او فیلمی آموزشی از نحوه اجرای پروژه های بیگ دیتا ارائه خواهیم داد.

انجام تحلیل داده پروژه پایانی بیگ دیتا :

انجام تحلیل داده پروژه پایانی با بیگ دیتا از جمله مهمترین وظایف شما در مقاطع تحصیلات تکمیلی می باشد. گروه همیارپروژه با داشتن متخصصین و اساتیدی مجرب در زمینه انجام تحلیل داده پروژه پایانی ، از ابتدای شروع کار، همراه شما عزیزان می باشد.
چرا پروژه های بیگ دیتا خود را به همیارپروژه بسپاریم ؟

گروه همیارپروژه با داشتن تجربه ای ۸ ساله در انجام پروژه های بیگ دیتا و داشتن متخصصینی از بهترین دانشگاه های کشور و انجام صدها پروژه کوچک و بزرگ صنعتی مطمئن ترین گزینه برای انجام پروژه بیگ دیتا شما عزیزان می باشد. یکبار ما را امتحان کنید!
زمان و کیفیت انجام پروژه بیگ دیتا به چه صورت خواهد بود؟

انجام پروژه های بیگ دیتا در همیارپروژه طبق زمان درخواستی مشتری تنظیم میگردد، اما سعی می شود که در کمترین زمان ممکن تحویل داده شود. کیفیت در انجام پروژه های بیگ دیتا از اصلی ترین اهداف گروه همیار پروژه می باشد. بالاترین کیفیت در پروژه همواره هدف همیارپروژه بوده است.
مراحل انجام پروژه های بیگ دیتا در همیارپروژه به چه صورت خواهد بود؟

    ارسال پروژه بیگ دیتا برای ما توسط مسیرهای ذکر شده در سایت.
    ارسال پروژه شما توسط ما برای مجریان مرتبط با پروژه.
    پیشنهاد و تعیین بهترین قیمت و زمان .
    درصورت موافقت شما اخذ نصف هزینه ابتدای کار از شما.
    در جریان گذاشتن شما طی مراحل انجام پروژه تان.
    ارسال نتایج برای شما پس از پایان پروژه تان از طریق فیلم و عکس.
    اخذ مابقی هزینه از شما درصورت تاییدتان.
    ارسال فایل نهایی پروژه برای شما.
    مهلت ۴۸ ساعته برای شما جهت بررسی پروژه و در صورت اشکال و ایراد، اطلاع به ما جهت رفع آن.

نمونه پروژه های آماده بیگ دیتا:

موسسه همیارپروژه تاکنون ده ها پروژه بیگ دیتا را انجام داده است و برخی از آنها را در سایت بعنوان پروژه آماده بیگ دیتا بارگزاری نموده است که شما عزیزان میتوانید در لینک روبرو آنها را مشاهده نمایید: نمونه پروژه های آماده بیگ دیتا
نحوه سفارش پروژه بیگ دیتا:
کارشناسان گروه همیارپروژه با ارائه مشاوره رایگان در انجام پروژه های بیگ دیتا از ابتدا تا انتهای پروژه در کنار شما خواهند بود و با دادن مشاوره های هدفمند شما را از سایت های دیگر بی نیاز خواهد کرد.


انجام پروژه های بیگ دیتا – big data
 انجام پروژه های بیگ دیتا

انجام پروژه های بیگ دیتا - رایا پروژه

09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com


 
 بیگ دیتا چیست ؟

 

کلان داده یا بیگ دیتا (Big Data) را می‌توان یکی از اصطلاحات پر تکرار در حرف‌ ها و نوشته‌ های مربوط به فناوری اطلاعات نام برد انجام پروژه های بیگ دیتا به حجم عظیمی از دیتا (اطلاعات) گفته می‌‌شود که در زمانی کم و با سرعت و دقت بالایی تجزیه و تحلیل می‌‌ شود. این اطلاعات می‌‌تواند ساختاریافته (اطلاعات منظم و دسته‌‌بندی شده) یا غیرساختاریافته (اطلاعات حجمی نامنظم و تصادفی) باشد بیگ دیتا یا کلان داده در اصل اصطلاحی گفته می شود که برای حجم بسیاری از داده‌ ها استفاده می ‌شود که خیلی سریع و سخت هستند و پردازش آن ها با استفاده از روش‌ های سنتی، دشوار و غیرممکن می باشد . در حالت کلی ما با علم داده، داده ‌کاوری، تحلیل داده‌ ها و یادگیری ماشین مواجه هستیم. دسترسی و نگهداری حجم زیادی از اطلاعات و داده‌ها برای تحلیل‌هایی بعدی کاری زمان‌بر و پرهزینه می باشد .

 
بیگ دیتا چه ویژگی هایی دارد ؟

 

سرعت

تنوع

پیچیدگی

حجم

 
کاربرد های بیگ دیتا در چیست ؟

انجام پروژه های big deta - رایا پروژه

 صنعت آموزش

 تولید محتوای ویدئویی

 زمینه سلامت

 سیستم پیشنهاد

دیجیتال مارکتینگ

 بازار یابی

بهینه سازی کسب و کار

پزشکی

 ورزش

 علم وتحقیقات

 صنعت خودرو

09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com


 شرکت ها

امور مالی

 
سفارش و انجام پروزه های بیگ دیتا در رایا پروژه

 

پروژه های بیگ دیتا به دلیل حجم زیادی که دارند باید افرادی آن را انجام دهند که از تخصص و دانش کافی برخوردار باشند و در همین راستا رایا پروژه متخصصانی را در مجموعه خود استخدام کرده است تا پروژه های مربوط به بیگ دیتا شما عزیزان را طبق خواسته کافرما  بابهترین کیفیت انجام دهند.

 
نکات قابل توجه در رابطه با انجام پروژه های بیگ دیتا

 

انجام پروژه شما توسط یک تیم پویا وبا تجربه چندین ساله انجام می شود.

 انجام  پروژه شما با کیفیت عالی و تضمین شده انجام می شود.

 انجام  پروژه  شما در کمترین زمان و مناسب ترین قیمت انجام می شود.

09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com


  پس از اتمام پروژه  شما عزیزان ، پروژه شما دارای  48 ساعت پشتیبانی رایگان می باشد.

 
خدمات رایا پروژه در زمینه  انجام پروژه های  بیگ دیتا

 

سفارش پروژه های بیگ دیتا حرفه ای

سفارش پروژه های بیگ دیتا پیشرفته

سفارش پروژه های بیگ دیتا

سفارش پروژه های مشاوره بیگ دیتا

سفارش پروژه های تخصصی بیگ دیتا

سفارش پروژه های بیگ دیتا در تحلیل داده

سفارش پروژه های کمک آموزشی بیگ دیتا

خدمات مرتبط

انجام پروژه دیتابیس

انجام پروژه های داده کاوی

انجام پروژه بک اند

انجام پروژه های یادگیری عمیق

روش های داده کاوی
چگونه ثبت سفارش



:: موضوعات مرتبط: big data , ,
:: بازدید از این مطلب : 18
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 25 دی 1401 | نظرات ()